FAQ

 

- Kan mijn pakket vertraging hebben?

Hier zouden we heel graag  "Nee, nooit!" op willen antwoorden. Indien u van ons geen bericht krijgt buiten de normale communicatie, kunt u er namelijk van uitgaan dat bij ons alles is verlopen zoals aangegeven. De bestelling is dan op tijd meegegeven aan de transporteur. Echter, hoe hard wij ons best ook doen om alle bestellingen op tijd te verzenden, kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat er bij onze verzendpartner (DPD) een vertraging in het proces optreedt. Hier hebben wij helaas geen invloed op. Meestal duurt de vertraging echter niet langer dan 24 uur. We vragen hiervoor dan ook uw begrip. Duurt de vertraging langer? Mogelijk is er dan een fout gemaakt bij de transporteur. Breng ons hier dan zo snel mogelijk van op de hoogte, en doe dat uiterlijk binnen 5 werkdagen, zodat wij eventuele fouten nog kunnen herstellen.

 

- Kan ik artikelen retourneren?

Het kan gebeuren dat je bestelling net niet is wat je ervan verwacht... Retourzending aanmaken is heel eenvoudig met ons easy return label dat je vindt bij je bestelling. Volg de stappen en ontvang een retourlabel voor jou pakket. Een retour kost €4 en word verrekend bij de terugbetaling.

 

Retour aanvragen: Klik hier

 

 

 

- In welke landen kan ik online bestellen?
 
Je kan enkel bestellen in België, vanwege de verschillende wetgevingen per land worden nog geen internationale bestellingen verzonden.
 
- Kan ik veilig betalen op deze online shop?


Ja, je kan veilig betalen op onze webshop. Je gegevens worden door middel van de SLL-technologie gecodeerd en zo overgedragen. Nadat gecontroleerd is of de kaart tot het set- systeem (secure electronic transactions) behoort neemt het systeem contact op met de bank van die de kaart heeft afgegeven zodat je de aankoop kunt machtigen. Zodra de bank bevestigd wordt je betaling in rekening gebracht, anders wordt de bestelling geannuleerd.
 
- Hoe gebeurt terugbetaling na retourneren?


Nadat je de artikelen teruggestuurd hebt en wij deze ontvangen hebben, storten wij het bedrag van de teruggestuurde artikelen binnen de 48uur terug op rekeningnummer van afkomst.


 
- Met welke koerierdienst zal mijn pakketje verzonden worden?
Bij Liquidexpert.be werken wij met DPD voor al onze verzendingen, afhangend van de bestemming zal beslist worden over de gekozen koerierdienst voor uw bestelling.

 
 
- Leveringstermijn?


Na uw bestelling met betaling, doen wij er alles aan uw bestelde goederen zo snel mogelijk uit te leveren aan een externe koerierdienst. Normale leveringstermijn is 4-5 werkdagen.
 
 
- Wat als mijn goederen niet voorradig zijn?


Wanneer een artikel niet op voorraad is, staat het vermeld met "out of stock!"
Wij doen al het mogelijk om de stock van onze producten up-to-date te houden, toch is het mogelijk dat er soms fouten in ons systeem zitten. Wanneer één van uw gereserveerde goederen niet voorradig is, zullen wij dit via mail binnen de 24u laten weten en zullen wij het door u betaalde bedrag binnen de 48uur terugstorten naar rekening van afkomst.

 

 

- Welke artikelen vallen onder garantie?

 

Voor verdere informatie over de garantie bekijkt u onze algemene voorwaarden. Onze garantievoorwaarden verschillen per productcategorie.

 


 - Wat gebeurt er wanneer ik een inbreuk maak op de leeftijdsgrens van +18?

 

Liquidexpert.be waarschuwt consumenten vooraf bij het betreden van zijn website. Verder staat Liquidexpert.be niet verantwoordelijk voor verdere inbreuken op zijn website. Bij elke bestelling worden de persoonsgegevens van de consument gecontroleerd. Bij het niet nahoren van onze leeftijdsgrens zal de bestelling per direct worden geannuleerd.  

 

- Waarom kan ik enkel 0MG Nicotine bestellen?

 

Dit komt door de wetgeving van 17 Januari in België, die ons verplicht enkel OMG Nicotine op afstand te verkopen. 

 

- Wat als er op mijn gewenste product "laatste stuks" vermeld staat?

 Wanneer een artikel vermeld staat als "Laatste Stuks" wilt dit zeggen dat het artikel bijna uitgeput zal zijn maar komt weldra terug in voorraad. 

 

 

- Welke nicotinesterkte heb ik nodig?

 

Dit hangt af van persoon tot persoon. iemand die een volledig pakje sigaretten rookt per dag zal beter gaan naar een e-liquid met 6mg of 12mg Nicotine., een lichte roker gaat beter naar 3mg of 0mg. Het hangt er ook vanaf of je direct wilt stoppen of afbouwen? 

 

 

- Wanneer moet ik mij  coil vervangen van mij toestel?

 

Hoe vaak je coil vervangen moet worden is afhankelijk van hoeveel jij je E-sigaret gebruikt. Hoe vaker de gloeidraad verhit wordt en hoe meer vloeistof er met de gloeidraad in aanraking komt, hoe sneller je coil versleten raakt. Ben je een zware damper? Dan zal de coil eens per 1-3 weken vervangen moeten worden. Ben je een lichte damper? Dan zul je je coil eens per 2-5 weken moeten vervangen.

 

 


- Antwoord niet gevonden, neem gerust contact met ons op?


Wanneer u vragen heeft over onze producten, of andere informatie nodig heeft kunt u contact opnemen met onze klantendienst:
  
(Elke weekdag geopend van 10u tot 12u en van 14u tot 17u, Zon- en feestdagen gesloten)

 


Contact

Klantendienst:

Tel.053832675

(Elke weekdag geopend van 10u tot 12u en van 14u tot 17u, Zon- en feestdagen gesloten)

 

 

Betalingopties